Η Frontier Developments ανακοίνωσε, στο πλαίσιο του Summer Game Fest, την επόμενη προσθήκη στη δημοφιλή σειρά διαχείρισης πάρκων με δεινόσαυρους: το Jurassic World Evolution 3. Ο τίτλος θα κυκλοφορήσει στις 21 Οκτωβρίου 2025 για PC, PlayStation 5 και Xbox Series X|S, συνεχίζοντας την επιτυχημένη συνταγή των προκατόχων του, με βασικό στόχο την οργάνωση και ανάπτυξη ενός θεματικού πάρκου γεμάτου προϊστορικά πλάσματα.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το νέο παιχνίδι περιλαμβάνει πάνω από 80 είδη δεινοσαύρων, με δυνατότητα εκτροφής και φροντίδας τους καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Για πρώτη φορά στη σειρά, οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την εξέλιξη των δεινοσαύρων από μικρά, παιχνιδιάρικα νεογνά μέχρι πλήρως αναπτυγμένα και εντυπωσιακά ενήλικα. Μάλιστα, θα υπάρχουν ξεχωριστές εκδοχές για αρσενικά, θηλυκά και νεαρά άτομα κάθε είδους, ενισχύοντας τον ρεαλισμό και την ποικιλομορφία στον κόσμο του παιχνιδιού.
Στο κομμάτι της διαχείρισης και κατασκευής του πάρκου, η Frontier εισάγει νέα εργαλεία διαμόρφωσης εδάφους, επιτρέποντας στους παίκτες να τροποποιούν σε βάθος κάθε λεπτομέρεια. Η δυνατότητα πλήρους ελέγχου του περιβάλλοντος του πάρκου υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία στη δημιουργία μοναδικών τοπίων και δομών. Παράλληλα, το παιχνίδι θα υποστηρίζει τη λειτουργία Frontier Workshop, μια πλατφόρμα κοινοποίησης περιεχομένου που επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν και να μοιράζονται τις δικές τους δημιουργίες με την κοινότητα.
Μια ευχάριστη επιστροφή για τους φίλους της σειράς Jurassic Park είναι η παρουσία του Dr. Ian Malcolm, του εμβληματικού χαρακτήρα από τις ταινίες, τον οποίο για ακόμη μια φορά ενσαρκώνει φωνητικά ο Jeff Goldblum. Ο ίδιος συμμετέχει και στο trailer ανακοίνωσης του παιχνιδιού, προσθέτοντας τον γνωστό του τόνο ειρωνείας και φιλοσοφικής διάθεσης που χαρακτηρίζει τον ρόλο του.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Jurassic World Evolution 3 αξιοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία περιεχομένου. Συγκεκριμένα, οι εικονικοί επιστήμονες που εμφανίζονται στο παιχνίδι έχουν σχεδιαστεί με τη βοήθεια generative AI, μια τεχνολογία που επιτρέπει την παραγωγή νέων εικόνων ή στοιχείων βάσει εκπαίδευσης σε μεγάλα σύνολα δεδομένων. Αν και η χρήση τέτοιων τεχνικών προκαλεί συζητήσεις στον χώρο της ανάπτυξης παιχνιδιών, η Frontier δηλώνει ότι στόχος της είναι η ενίσχυση της ποικιλίας και του βάθους στους χαρακτήρες που πλαισιώνουν το gameplay.
Πηγή