Η αναμονή για το επόμενο μεγάλο βήμα της Housemarque, του στούντιο που μας χάρισε το αριστουργηματικό Returnal, φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της.
Μέσα από την σκηνή των The Game Awards και μια νέα ανάρτηση στο PlayStation Blog, η Sony Interactive Entertainment και η φινλανδική ομάδα ανάπτυξης επισημοποίησαν πλέον την ημερομηνία που θα ταξιδέψουμε στον μυστηριώδη κόσμο του Saros.
Το ημερολόγιο θα πρέπει να μαρκαριστεί για τις 30 Απριλίου 2026, καθώς τότε το νέο action game θα κάνει το ντεμπούτο του αποκλειστικά στο PlayStation 5, με ειδικές βελτιώσεις για το PS5 Pro.
Το νέο trailer που δόθηκε στη δημοσιότητα δεν περιορίστηκε μόνο σε μια απλή ανακοίνωση ημερομηνίας. Αντιθέτως, προσέφερε μια χορταστική ματιά στο gameplay, την ιστορία και το all-star cast που πλαισιώνει αυτή τη νέα, σκοτεινή περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας.
Σύμφωνα με τον Gregory Louden, Creative Director της Housemarque, το Saros αποτελεί την “απόλυτη εξέλιξη” της εμπειρίας που προσφέρει το στούντιο, δίνοντας αυτή τη φορά πρωτοφανή έμφαση στην αφήγηση. Η πλοκή μεταφέρει τους παίκτες στον Carcosa, μια χαμένη αποικία που βρίσκεται υπό τη σκιά μιας απειλητικής έκλειψης.
Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας είναι ο Arjun Devraj, ένας πανίσχυρος Soltari Enforcer, τον οποίο υποδύεται ο χαρισματικός Rahul Kohli. Ο Arjun βρίσκεται σε μια αποστολή ζωής και θανάτου, αναζητώντας απαντήσεις και αγνοούμενα πρόσωπα σε έναν κόσμο που καταρρέει. Το σενάριο υπόσχεται να είναι το πιο φιλόδοξο και συναισθηματικά φορτισμένο που έχει δημιουργήσει ποτέ η Housemarque, εξερευνώντας το κόστος της δημιουργίας ενός νέου μέλλοντος.
Το καστ των ηθοποιών είναι πραγματικά εντυπωσιακό και υπόσχεται “σκληρές” ερμηνείες. Για τους λάτρεις του Returnal, η Jane Perry (η φωνή της Selene) επιστρέφει στον ρόλο της Sheridan Bouchard. Δίπλα της, ο Ben Prendergast (γνωστός ως Tyr από το God of War: Ragnarök) ενσαρκώνει τον Jerome Jackson, ενώ το καστ συμπληρώνουν οι David DeSantos, Adriyan Raye και Shunori Ramanthan. Οι παίκτες θα αλληλεπιδρούν με αυτούς τους χαρακτήρες στο “The Passage”, το κεντρικό hub του παιχνιδιού, ξεδιπλώνοντας τις προσωπικές τους ιστορίες και τα μυστικά του Carcosa.
Αν και η έμφαση στην ιστορία είναι ξεκάθαρη, η Housemarque δεν ξεχνά τις ρίζες της. Το χαρακτηριστικό “bullet ballet” gameplay, που απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά και στρατηγική κίνηση, είναι παρόν και πιο εκρηκτικό από ποτέ.
Το trailer αποκάλυψε μια σημαντική προσθήκη στο οπλοστάσιο του Arjun: την ικανότητα Parry. Με τον σωστό συγχρονισμό (πατώντας το R1), οι παίκτες θα μπορούν πλέον να αποκρούουν συγκεκριμένα βλήματα και να τα επιστρέφουν στους εχθρούς, προκαλώντας ζημιά ή ζαλίζοντάς τους. Αυτός ο μηχανισμός υπόσχεται να προσθέσει ένα νέο επίπεδο βάθους στις μάχες, επιτρέποντας μια πιο επιθετική προσέγγιση απέναντι στην εχθρική χλωρίδα και πανίδα του Carcosa.
Οι αναφορές στο σύστημα “Come Back Stronger” υποδηλώνουν ότι, πιστό στην παράδοση των roguelike στοιχείων (αν και εδώ μιλάμε για μια πιο γραμμική, cinematic εμπειρία), ο θάνατος ή η αποτυχία μπορεί να αποτελούν μέρος της μαθησιακής διαδικασίας και της ενδυνάμωσης του χαρακτήρα.




